“Ik ben tevreden over mijn aankoop bij Autohuis van Dijk. Het eerste contact verliep telefonisch en was prettig en professioneel, waarbij ik direct een indicatief inruilvoorstel ontving. Daarna heb ik een afspraak gemaakt in Heinenoord. Rogier was transparant over zijn inruilvoorstel, en achteraf bleek dat ook volledig te kloppen. De Jaguar die ik heb gekocht zag er op het eerste gezicht al netjes uit. Ik heb de versnellingsbakolie nog even laten vervangen door een specialist en toen bleek dat dit ook technisch en onderhuids het geval was: geen spatje roest op het onderstel en alle rubbers waren keurig in orde. Als ik dan toch een verbeterpuntje mag noemen, zou dat zijn om gebruik te maken van een softwarepakket waarmee onderhoud volgens fabrieksvoorschrift direct wordt opgeslagen in het digitale onderhoudsboekje van de fabrikant. Een kleine moeite en relatief lage kosten, maar van grote waarde voor de klant.”
Jeroen