“Heb kort geleden hier een auto gekocht en ik was zeer te spreken over de service. Heel vriendelijk personeel! Ook wanneer er toch nog verborgen gebreken zijn (die ze zelf ook niet konden zien) doen ze er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Dus al met al een hele fijne en betrouwbare garage!”
Arnoud
