“Topdealer, heb hier tijdens de carnaval mijn Toyota ingeruild voor een nieuwe (2e hands) Toyota en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van m'n nieuwe wagen en de service, ook was de ontvangst bijzonder hartelijk. De verkopers waren niet voor 1 gat te vangen, maar dat hoort er natuurlijk wel bij.”
Frank W.
