“Ik heb gisteren mijn oude BMW X5 uit 2007 opgehaald en wil jullie van Ekris BMW afdeling werkplaats / service een groot compliment geven over de zeer goede service ! Ik kwam met mijn bmw voor een terugroepactie ivm de airbag. Er branden voor die tijd allerlei lampjes zoals 4x4 storing ABS enz . Waar ik al best veel geld aan had besteed bij de zogenaamde experts omdat de BMW dealer "te duur" is . Nou niet dus... Ik kom mijn auto weer ophalen. Alles storingen weg en opgelost . Zonder extra kosten. Jullie hebben mij echt blij gemaakt met mijn oude BMW en kan nu een stuk veiliger de weg op! Iets extra s doen voor een klant ... Waar zie je dat nog. Ik zeg het voort , mond op mond reclame. Gerben”
Gerben A.
