“Prachtige auto gekocht, bmw 5 serie, nieuw model. Ben echt prima geholpen door personeel van story bmw, steijn en dennis. Later contact gehad met de directeur over een melding die ik gedaan had, via contactformulier. Prima geholpen, en goed gevoel daarover. Ik zou zo weer een auto kopen bij deze bmw dealer.”
alex B.