“Maand geleden een 3 jaar oude BMW 530e gekocht. Prettige mensen allemaal met een speciale vermelding voor Casper. Ik moest duidelijk even wennen aan mijn 20 inch wielen en had in eerste instantie de indruk dat er iets mis was gezien de stuggere wegligging. Werkelijk alle geduld en aandacht werd door hem besteed aan mijn (achteraf gebleken) onterechte klacht. Kalm, altijd vriendelijk en een zeer professionele houding. Een groot compliment voor Casper, want zo kom je ze niet vaak meer tegen.”
Matthijs V.
