“Na een terugroepactie van MINI ben ik voor het eerst bij Dusseldorp Rotterdam Noord geweest. Nadat de auto was gemaakt, bleef mijn motorlampje helaas branden. Enkele dagen later ben ik zonder afspraak of aankondiging teruggegaan. Er werd direct meegedacht en gekeken wat er aan de hand kon zijn. Ik wil Wilfred, Dylan en ook de manager volgens mij (sorry, naam even kwijt) bedanken voor hun kalmte, geduld en duidelijke uitleg. Juist omdat wij op dat moment niet de makkelijkste klanten waren, heb ik veel waardering voor hoe dit is opgepakt. Complimenten voor de manier waarop jullie rustig zijn gebleven en hebben meegedacht. Uiteindelijk zijn we samen tot een goede oplossing gekomen. En zijn de afspraken netjes nagekomen. Dat geeft vertrouwen. Nogmaals dank!”
Vangi T.
