“Eindelijk de auto gekocht die ik al lange tijd graag wilde hebben. Ik was dan ook echt blij dat ik Milan aan de telefoon kreeg; hij heeft mij super geholpen. Wat een topgozer! Ook Sander verdient een compliment: alles was tiptop in orde en de auto is netjes afgeleverd. Wat een ontzettend vriendelijk en professioneel team dat daar werkt. Een dikke 10”
YAMZ 4.
