“Vandaag een auto gekocht bij Broekhuis in Amersfoort. Hier werden we zeer welkom ontvangen door verschillende collega’s. Na even te kijken werden we aangesproken door de enthousiaste stagiair Timon die ons netjes wat informatie over de auto gaf. Verder zijn we de hele verkoop goed geholpen. Zowel door verkoopspecialist Steven als de stagiair Timon. Een hele fijne ervaring gehad bij deze dealer.”
Lot B.
