“Prachtige zwarte Ford Kuga gekocht bij Aarnink auto's. Na 6 jaar Ford C-max is het dan tijd voor een hybride. Betrouwbaar bedrijf, goed geprijsde auto's, netjes afgeleverd en voor het onderhouden van de auto ben je daar ook aan het juiste adres. APK kleine of grote beurt, het is altijd goed geregeld. De facturen zijn duidelijk en gespecificeerd. Kortom: Ik ben een zeer tevreden klant die het bedrijf echt kan aanraden.”
Erlin E.
