“Zomaar uit het niets naar een JAECOO gegaan. Ik was samen met een collega aan het werk die mij vertelde dat ze een nieuwe auto gingen kopen. Oh we rijden er wel even langs zei ze. Ik was gelijk verkocht. Na twee proefritten de aanschaf gedaan. Beau was onze verkoper. Het was prettig om zaken met hem te doen. Wij hebben Beau ervaren als een prettig persoon en geen gladde autoverkoper met standaard popie jopie gedoe.”
familie G.
