“Sinds 2 weken rijden we in onze nieuwe Ionic 6 gekocht bij Zeeuw en Zeeuw Spijkenisse. Fijne verkoper Menno. We waren alleen niet tevreden over de schoonmaakbeurt bij aflevering. Maar dat is keurig opgelost. Hoop dat de samenwerking zo blijft! De auto is heerlijk! Wel wennen maar komt helemaal goed!”
Loes
