“Al meerdere jaren klant bij Maikel en Ria. Inmiddels een nieuwe lease auto bij hen gekocht waar wat kleinigheidjes mee waren die direct werden opgelost! Er is met de garage zelf altijd netjes contact met duidelijke onderhoudsafspraken, potentiële offertes voor de werkzaamheden en ruimte om vragen te stellen indien die er zijn! Ook al een keer aan de kant van de weg gestaan met pech waarbij ze direct kwamen om te helpen, super service, voor mij geen andere auto garage meer!”
Do S.
