“Prima dealer met een hele lange historie. Oa Opel, Jeep en Fiat. Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Er wordt goed met je meegedacht en prijzen zijn redelijk. Service is vooralsnog goed. Onze Jeep had wat problemen in het begin die hopelijk zijn opgelost vandaar de vooralsnog. Maar een bedrijf dat al zo lang bestaat moet wel goed zijn. Wij zijn prima geholpen door Burak.”
Ray V.
