“We hebben bij Bryan Willems een nieuwe Kia Niro EV gekocht.We zijn uiterst tevreden over hoe Bryan ons geholpen heeft. Het is de tweede auto die we bij hem kopen. Hele aardige en attente verkoper. Legt alles goed uit. Bryan , je krijgt van ons een dikke 10! Groetjes Corne en Yvonne Broeders”
Yvonne B.
