“Kia vind ik een mooi merk. Dat is ook een kwestie van smaak. Wat mij naast dat ik het mooie auto's vind erg aanspreekt, is de garantie van 10 jaar. Zorgeloos autorijden. Minpunt, om je garantie te behouden moet je op tijd voor onderhoud naar de dealer. Dat is in Alkmaar niet te doen. Gelukkig hebben andere dealers dat beter voor elkaar. Daar kan je binnen 4 weken wel een afspraak inplannen.”
Maikel S.
