“Vandaag mijn 'nieuwe' Audi Q8 e-tron opgehaald bij Vaartland in Zwolle. De aankoop en aflevering verliepen net even anders dan 'normaal' wat desondanks de ‘pret’ niet heeft mogen drukken. Vaartland is een ontzettend druk autobedrijf, en met name op zaterdag brengt dat een enorme toestroom van mensen met zich mee. Wat mij in positieve zin is bijgebleven; zodra je een afspraak hebt gemaakt en ze weten wie je bent en waarvoor je komt, neemt men de tijd voor je. Je merkt dan even niets meer van de ‘hectiek’ om je heen en je voelt je op dat moment een gewaardeerde klant. Vanaf het eerste contact ben ik ontzettend prettig geholpen door Jacco Swillens. Recht doorzee en daarbij bovendien eerlijk en nuchter advies. Toen ik vandaag de auto kwam ophalen, stond hij er strak gepoetst bij. Compleet met een enorme gele strik op de motorkap en een persoonlijk welkomstbordje ernaast. Dat maakte het ophalen van een nieuwe auto toch nog nét wat meer bijzonder. Jacco, bedankt voor het meedenken en de topservice. Absolute aanrader!”
Marco V.