“In april langs geweest om een occasion te bekijken. Verkopers hebben ons netjes geholpen en namen de tijd. Na de proefrit hebben ze de auto nog even een dag gereserveerd zodat ik er rustig over na kon denken.Uiteindelijk de auto aangekocht. Zeker tevreden met de service.”
E
