“Vandaag was ik naar Ede vreselijke regen en wind onderweg, begon de voor ruit te lekken daar ik de auto bij T EN W aldaar gekocht had maar even daarheen gereden. Het is prima opgelost de ruit is nieuw ingekit en ik heb ook geen last meer van ruis wind in de auto. Dank je wel voor de goede service.”
Bernadette K.
