“Ik was hier voor de onderhoudsbeurt van mijn MX-30, die ik voorheen altijd elders bracht. Meteen even gesproken over het vroegtijdig inleveren van mijn private lease MX-30. Ik wil hier graag vanaf, maar Mazda kan met deze auto niks. Beleid is dus dat ze deze niet vroegtijdig om mogen ruilen. De verkoper heeft mij wel heel vriendelijk en professioneel te woord gestaan en gaat kijken of er toch mogelijkheden zijn. Dit vind ik nou service! Auto is overigens netjes schoon weer afgegeven aan mij 👍”
Annelies K.