“Wat een geweldige service bij Wensink Doetinchem! Ik ben hier geweest voor onderhoud en het vervangen van mijn remmen en ben echt ontzettend goed geholpen. Vanaf het eerste moment werd ik vriendelijk ontvangen en merk je dat hier mensen werken die echt verstand van zaken hebben én hun klanten serieus nemen. Ze namen de tijd om duidelijk uit te leggen wat mijn auto nodig had en gaven eerlijke en goede aanbevelingen. Wat ik vooral erg waardeerde, is dat er totaal geen druk werd gelegd om extra dingen te laten doen. Alles werd rustig en transparant besproken, waardoor je echt het gevoel hebt dat er met je wordt meegedacht. Helaas bleek dat mijn slotbouw-sleutel ontbrak, waardoor ze die dag niet verder konden met het werk. Ik was eerlijk gezegd bang dat ik daarna lang zou moeten wachten op een nieuwe afspraak. Tot mijn verrassing mocht de auto gewoon blijven staan en hebben ze hem de volgende dag netjes en vakkundig afgemaakt. De communicatie, service en klantvriendelijkheid waren echt top. Je merkt dat ze hier echt moeite doen om klanten goed te helpen en tevreden naar huis te laten gaan. Ik kom hier in de toekomst zeker terug en kan Wensink Doetinchem absoluut aanraden!”
xNLCamiel