“Hier mijn allereerste auto gehaald. Echt een super fijn bedrijf die de auto super goed door verkopen (schoon - dingen vervangen - goede prijs ). Daarnaast is er veel te overleggen en de mensen zijn heel vriendelijk!! Ik heb m’n auto net een jaar en er is nooit iets mee aan de hand :) bedankt!”
Mei-lan B.
