“Ik heb een mooie Mercedes gekocht bij Wensink en ben hier geholpen door Ronald Braaksma, hij doet wat hij beloofd. Wat een professionele verkoper is dit! Zeer fijn geholpen. Ronald bedankt voor de goede uitleg. We komen zeker weer bij je terug.”
Henk B.
