“Wat een topbedrijf!! Wat een topbedrijf! De service, het contact, het informeren over de status van de bus tot het moment van ophalen allemaal perfect!! De verkoper ( Ruben ) en tevens zijn collega’s waren heel oprecht, eerlijk en behulpzaam. Dank Ruben en collega’s. Ik waardeer jullie benadering enorm. Niets was te veel en op elke mail en of app werd meteen gereageerd. Ik kreeg frequent update foto’s van de bus om mij te laten zien dat hij onderhouden en gecheckt werd. Deze prettig manier van verkoop en contact zorgt er zeker voor dat ik mijn netwerk ga adviseren zich hier eens te laten verrassen mochten zijn een auto/ bus willen gaan kopen! Nogmaals dank. Hier kunnen veel autobedrijf van leren!!”
Hans F.
