“Jammer dat ik maar 5 sterren kan geven want ik heb een uitmuntende service ervaren met de aankoop van mijn Mini Cooper. Van de binnenkomst met barista waardige cappucino tot aan de strik op mijn nieuwe auto! Absoluut een top ervaring! Vriendelijke service, goede communicatie van begin tot eind en uiteindelijk een fantastische auto gekocht! Zo ontzettend blij mee , heel erg bedankt!!”
Angelique K.
