“Na 50 jaar opel rijden hebben wij vandaag onze zoveelste Opel Astra op gehaald. Als je praat over service hadden we niet meer kunnen wensen. De 5 sterren die we hebben gegeven zijn zeker voor Maurice Pannemans, voor zijn geduld uitleg en begrip voor ons. Maurice harte dank. Henk en Carin.”
Henk H.
