“Top bedrijf! Paul heeft ons netjes benaderd en te woord gestaan. Hele nette verkoper die goed de tijd voor je neemt en alle vragen beantwoord. Ze hebben eerlijke prijzen, coulante inruil voorwaarden en een zeer net aflever pakket. Ook mochtend we twee proefritjes maken wat erg goed hielp om de juiste keuze te maken. Zeker een aanrader om hier voor een auto te kijken.”
Timothy S.
