“Recent hebben wij hier onze BYD gekocht en daar kijken we met een goed gevoel op terug. De medewerkers namen de tijd om alles duidelijk uit te leggen en gaven eerlijk advies. Dankzij de service en uitgebreide uitleg over de auto konden wij met een gerust hart de weg op. Bedankt Tim en ook Rody!”
Jorina M.
