“Zeven jaar geleden hier mijn eerste Nissan gekocht. Een Pulsar, een erg fijne ruime wagen. Onderhoud ook hier altijd laten uitvoeren. Na vijf jaar was de wagen nog net zo stil en soepel als toen hij nieuw was. Helaas kwam de Pulsar in een dom ongeval tot zijn eind. Vervolgens een LEAF aangeschaft. Bij onderhoud daarvan zijn een paar keer wat puntjes vergeten. Op aangeven van wat er niet was gebeurd hebben ze meteen, probleemloos en zonder gezeur de zaak rechtgezet. Een prima dealer met een goed idee van service.”
reinier S.