“We kwamen vandaag even bij Z&Z Binckhorst Den Haag omdat we een klein rammeltje in de achterklep van onze nieuwe R5 hadden. Jordy de verkoper van een jaar geleden herkende ons en regelde meteen een mechanic die even meereed met de auto en het euvel direkt verhielp. Top! Super bedrijf met klantgerichte mensen! 🙏🏻🙏🏻”
Maarten N.
