“We werden erg vriendelijk ontvangen Er werdt goed naar ons geluisterd.. Tesamen hebben we ee6n aantal auto's bekeken. Uit eindelijk onze keuze6 gemaakt. Proefrijden was geen probleem. Daarna was het een erg fijn gesprek met Joris en het handelen ging ook voorspoedig dus er samen uit gekomen en zijn we eigenaar geworden van een mooie renault clio.. We gingen met een zeer goed gevoel naar huis.. nog even wachten tot we heb op kunnen halen...”
Caspar M.
