“Top verkoper tijdens het bezichtigen. Nette inruilprijs en nette verkoopprijs. Andere verkoper tijdens het ophalen, maar was ook een hele fijne vent. Auto zag er top uit, maar als je de meest luxe en duurste Captur afgeleverd krijgt had ik wel de dikkere (Luxere) kentekenplaten verwacht, dan was het een dikke 5 geweest. Helaas kan ik hier geen 4,5 geven, want dat laat het systeem niet toe, maar ik zal jullie zeker aanbevelen.”
H H.