“Vorige maand een camper gekocht bij Klaas ik wou er graag een trekhaak onder hebben en dat heeft hij laten doen. Super netjes en degelijk! Ik kan met een gerust hart de motor meenemen. Na een week de camper te hebben gebruikt een kleine olie lekkage ontdekt en aangegeven bij Klaas. De week erop stond hij al bij de garage en het is netjes gemaakt! Service!”
Pieter O.
