“ik had schade met m`n Peugeot waarbij de schade helaas te groot was om te herstellen. Ondanks veel gedoe met de verzekering heeft dit bedrijf mij perfect te woord gestaan en me goed geholpen. Met name Desiree en Martin waren erg prettig in de omgang. Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden.”
Puur B.
