“Ik ben bij twee vestigingen van Pouw geweest om naar een auto te kijken. Wat me opviel was de rust in het proces. Er was tijd voor een goed gesprek en beide keren stond de auto netjes klaar om een proefrit te maken. De auto's staan rijklaar dus geen nare verrassingen en wachttijden. Echt een groot pluspunt. Ook prettig om de aankoop auto, onderhoud en verzekering op één plek kunnen regelen. Al met al had ik het gevoel met een betrouwbaar, goed geregeld bedrijf te maken te hebben.”
Mark K.
