“Heb hier 04-04-2026 mijn ID4 pro opgehaald en alles werd keurig netjes uitgelegd door Dhr Pim Kwantes en de auto was allemaal perfect afgeleverd en gepoetst ,de ontvangst door Mitchel met een lekker bakje koffie tipte het helemaal af erg prettige ervaring en raad deze garage met vriendelijke mensen dan ook zeer aan daarom ook een 5 sterren review”
Leon V.
