“Na mijn eerdere minder positieve ervaring wil ik graag een update geven, omdat ik vind dat goede service ook benoemd mag worden. Kort na aankoop van mijn Audi A3 hoorde ik een schurend geluid bij het remmen. Omdat dit direct vanaf de aflevering aanwezig was, heb ik hierover contact opgenomen met Pon Center Barneveld. In eerste instantie was er onduidelijkheid over de oorzaak en de oplossing, waardoor ik mij zorgen maakte dat ik uiteindelijk zelf voor de kosten zou moeten opdraaien. Naar aanleiding van mijn review en verdere communicatie ben ik gebeld door Evert de Ruiter van Pon Center Barneveld. Het gesprek verliep zeer prettig en professioneel. Er werd goed geluisterd naar mijn verhaal en er werd direct een afspraak ingepland om het probleem op te lossen. Tijdens de afspraak hebben de medewerkers uitgebreid de tijd genomen om het probleem te onderzoeken. Eerst zijn de remschijven en remblokken aan de voorzijde vervangen. Toen tijdens een proefrit bleek dat het geluid nog niet volledig verdwenen was, werd er niet gekozen voor de makkelijke weg. De medewerker constateerde het geluid zelf ook en heeft vervolgens ook de remschijven en remblokken aan de achterzijde laten vervangen. Daarna was het probleem volledig opgelost. Wat ik vooral waardeer is dat Pon Center Barneveld verantwoordelijkheid heeft genomen en is doorgegaan totdat het probleem daadwerkelijk verholpen was. Uiteindelijk ben ik zeer netjes geholpen en heb ik de service als professioneel, klantgericht en oplossingsgericht ervaren. Mijn complimenten aan Evert de Ruiter en het werkplaatsteam voor de manier waarop dit is opgepakt. Fouten of misverstanden kunnen overal voorkomen, maar het gaat erom hoe ermee wordt omgegaan. In mijn geval is dat uiteindelijk uitstekend gebeurd. Bedankt voor de goede service!”
Sjors P.
