“Wij hebben een erg prettige ervaring bij XPeng gehad. Keurig begroet en waar nodig geholpen met vragen. De dame in kwestie wist goed waar zij het over had en was enthusiast en intrinsiek gemotiveerd. Al met al een erg prettige beleving. We kwamen voor de P6 en ik moet zeggen dat ik verrast was door de kwaliteit van de auto. Het enige waar het merk nog beter in kan worden is efficienter gebruik van de ruimte. Waar de G6 behoorlijk inlevert ten opzichte van de Tesla Model Y is bagageruimte. De Tesla heeft een enorme frunk en Sub Trunk. Beide zijn in de G6 niet aanwezig. Mooie verbeterpunt voor de toekomst. Het interieur en het infotainmentsysteem zijn dik in orde!”
Rob
