“Onlangs mijn tweede auto aangeschaft bij Vaartland. Ik werd snel geholpen ondanks dat het een drukke zaterdag was, ze hebben een eerlijke prijs gegeven voor mijn inruilauto waardoor wij een mooie deal hebben kunnen sluiten. De auto werd ook snel gereed gemaakt waardoor ik hem 2 dagen later kon ophalen en de kleine minpuntjes gefixt waren. Al met al een hele goeie zaak en ontzettend aardig personeel!! Onwijs blij met mijn nieuwe auto😊”
roos S.
