“Vandaag een nieuwe auto gekocht bij Nefkens Meijewetering in Utrecht. Proefrit gereden en dit naar volle tevredenheid. Geholpen door verkoper Huub en dit was een eerlijk duidelijk gesprek. Niet opdringerig en meedenkend. Hij deed aanvullingen waar wij niet bij stil stonden. Volgend week vrijdag staat de auto klaar en eventueel eerder is ook prima. Een week duurt heel lang. Huub bedankt voor je meedenken en tot volgende week bij de heerlijke koffie. Helemaal goed gevoel toen we weer huiswaarts gingen”
Ton M.