Nefkens Utrecht
GeverifieerdNefkens Utrecht is een geverifieerd autobedrijf in Utrecht, Utrecht. Gespecialiseerd in Peugeot, Opel, Citroën. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.1 op 5, op basis van 487 Google reviews. Op autokopen.nl staan 109 occasions van Nefkens Utrecht.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (109 occasions)
Pagina 1 van 5 · 109 occasions beschikbaar
Google reviews over Nefkens Utrecht
- Leon de Groot
Toen ik mijn auto kwam brengen stond de vervangende auto nog niet klaar. Moest even 10min wachten..kan gebeuren. Uiteindelijk na een half uur maar gevraagd of de auto er al was. De sleutel bleek al meer dan een kwartier klaar te liggen maar was men inmiddels alweer vergeten. De volgende dag 2x gebeld of de auto al klaar was. Men zou terugbellen als hij klaar was. Toch maar op tijd van mijn werk terug naar de garage gereden om niet te laat te zijn door files. Toen ik bij de garage kwam was de auto klaar...maar onderweg niet gebeld door Peugeot. Te druk...sorry meneer. Dat hoor ik de dame bij elke klant zeggen. Ook blijkt mijn auto niet helemaal klaar te zijn..de terugroepactie moet nog uitgevoerd worden. Zal ik een vervolgafspraak maken meneer? Nee dank je. Ik ga in het vervolg naar een andere Peugeot dealer. Sinds dat Nefkens de merken Opel en Citroën erbij heeft is de service echt beneden peil. Vandaag mijn laatst keer geweest hier.
- Sharon Plas
Afgelopen maand opzoek gegaan naar een nieuwe auto. Al heel snel werden we geholpen door een uiterst vriendelijke verkoper (Huub). Een andere man, stel zich voor als leidinggevende (dacht ik) vonden we een beetje een ‘norse bijzondere man’ waar we gelukkig niet zoveel mee te maken hadden. Maar bij de verkoper waren we volledig op ons gemak. Deskundig advies gekregen, onze wensen besproken en mogelijkheden bekeken. Na 3 weken gisteren naar huis gereden in onze mooie nieuwe Opel Astra Tourer. Kost natuurlijk altijd wat tijd, maar ook voor de kinderen (8 en 11) maakt hij er een plezierig moment van. Hopelijk een hoop veilige jaren met deze auto zonder grote mankementen.
- W. Aikema
Maandag auto gebracht voor een gewone beurt, zou 's middags wel weer klaar zijn. Per email een 'diagnose' ontvangen die online niet geaccordeerd kon worden. Dan maar bellen. Alles prima, vanmiddag issie klaar. Maandagmiddag vlakvoor 5, nee de auto is niet klaar. Morgen is 'ie de eerste. Vervelend, maar okay. Dinsdag geen bericht. Tegen vijf uur gebeld. "Uw auto, heeft u een sms gehad? Nee, dan issie ook niet klaar. Nee ik ga niks vragen kan er niks aan doen. Niet klaar is niet klaar. Woensdag. Nul berichten. Woensdagmiddag. Weer bellen. Nee, we kunnen niet door verbinden. Ja jammer. Morgen moet u maar vroeg bellen. Donderdagochtend direct gebeld. Oh ja, er was iets niet op voorraad. Tsja de koerier kan het tussen nu en 15.00 brengen. Oh was u niet gebeld. Wat vervelend. Net auto opgehaald. Een excuses kon er nog wel af. Maar het is toch van de zotte dat een merkgarage je auto voor een beurt vier (4!!) dagen in 'gijzeling' houdt zonder duidelijke communicatie. Nooit meer Nefkens. Dat is nu wel duidelijk.
- Ton Macco
Vandaag een nieuwe auto gekocht bij Nefkens Meijewetering in Utrecht. Proefrit gereden en dit naar volle tevredenheid. Geholpen door verkoper Huub en dit was een eerlijk duidelijk gesprek. Niet opdringerig en meedenkend. Hij deed aanvullingen waar wij niet bij stil stonden. Volgend week vrijdag staat de auto klaar en eventueel eerder is ook prima. Een week duurt heel lang. Huub bedankt voor je meedenken en tot volgende week bij de heerlijke koffie. Helemaal goed gevoel toen we weer huiswaarts gingen
- Christel Nederend
De medewerkers aan de balie zijn vriendelijk en proberen je zo goed en snel mogelijk te helpen ondanks lang wachten voordat je aan de beurt bent. Tot 2 keer toe bleek de reparatie nog niet afgehandeld te zijn dus het hele traject duurde langer en dus vaker de auto moeten brengen en halen.























