“Fijne omgeving om even te wachten. Er staat altijd wat te snacken, te drinken en te lezen. Alle ruimte om vrij rond te kijken zonder belaagd te worden met verkopers. Mooi assortiment van occasions en vriendelijk geholpen door de verkoper. Kortom geslaagd en super blij.”
Nora S.
