“Garage die verantwoordelijkheid neemt en problemen oplost Review: Na een lange periode met problemen wil ik toch een eerlijke review geven over deze garage. Het traject met mijn vorige auto, een Renault Clio uit 2018, heeft bijna een jaar geduurd en dat was voor mij soms een moeilijke en frustrerende tijd. Maar uiteindelijk heeft de garage verantwoordelijkheid genomen en met een goede oplossing gekomen. Ze hebben mijn Clio netjes teruggenomen en ons een Nissan Micra N-Design uit 2022 verkocht. Bij het ophalen was alles uitstekend geregeld: beide remklauwen zijn vervangen, de auto heeft een grote onderhoudsbeurt gekregen, er zitten vier nieuwe banden onder en de auto stond klaar met een volle tank benzine. Daarnaast kregen we ook nog twee jaar garantie. Mijn vrouw heeft de auto naar huis gereden en was erg tevreden over hoe hij rijdt. Daarom wil ik zeggen dat ik het waardeer dat de garage uiteindelijk met een eerlijke oplossing is gekomen en alles netjes heeft afgehandeld. Dat verdient zeker een compliment.”
henk B.