“Zoals al vaker vandaag weer (ad hoc) geholpen met een probleem. Ben zeer tevreden over deze Ford garage waar klantvriendelijkheid van mij ook vijf sterren krijgt. Gun iedereen zo'n plek waar je altijd terecht kunt! Hartelijk dank voor jullie service, elke keer weer!”
Petra H.
