Hedin Automotive Ford in Hoofddorp
GeverifieerdHedin Automotive Ford in Hoofddorp is een geverifieerd autobedrijf in Hoofddorp, Noord-Holland. Gespecialiseerd in Ford. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 3.8 op 5, op basis van 311 Google reviews. Op autokopen.nl staan 61 occasions van Hedin Automotive Ford in Hoofddorp.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (61 occasions)
Pagina 1 van 3 · 61 occasions beschikbaar
Google reviews over Hedin Automotive Ford in Hoofddorp
- Petra H
Zoals al vaker vandaag weer (ad hoc) geholpen met een probleem. Ben zeer tevreden over deze Ford garage waar klantvriendelijkheid van mij ook vijf sterren krijgt. Gun iedereen zo'n plek waar je altijd terecht kunt! Hartelijk dank voor jullie service, elke keer weer!
- sem schreuders
Een jaar geleden heb ik bij Hedin Ford een bedrijfsbus gekocht met ongeveer 65.000 km op de teller. De bus was toen al duur (± €26.000) en nog geen twee jaar oud. Helaas is de bus inmiddels met 120.000 km op de snelweg kapot gegaan, wat natuurlijk totaal onacceptabel is voor zo’n jonge auto. Volgens Hedin ligt de schuld bij mij vanwege een te late oliebeurt. Dit terwijl Hedin zelf géén oliewisselsticker heeft geplakt en nu beweert dat ik deze zou hebben verwijderd, wat absoluut niet waar is. Daarnaast geeft de computer van de auto aan dat de olie nog ongeveer 25.000 km mee kon, dus er was géén sprake van een waarschuwing of dringend onderhoud. Hedin beweert ook zonder bewijs dat een andere garage de computer gereset zou hebben, wat nooit is gebeurd. In plaats van mee te denken of verantwoordelijkheid te nemen, werd alles simpelweg op mij afgeschoven. Wat het helemaal schrijnend maakt: ze wilden de bus wel laten slepen, maar pas over 4 weken. Daarnaast werd er eerst gesproken over coulance, maar aan het einde van de middag werd ineens gezegd dat ze dit toch niet gingen doen. Alles werd ingetrokken, zonder duidelijke uitleg. Ik ben zzp’er en volledig afhankelijk van mijn bus. Door dit probleem en het gebrek aan ondersteuning van Hedin ben ik uiteindelijk failliet gegaan. Een enorme impact, terwijl het gaat om een relatief jonge bus die nooit zo had mogen uitvallen. Zeer teleurstellende service, geen klantgerichtheid en totaal geen verantwoordelijkheid nemen. Voor mij nooit meer Hedin
- VG G
Slechte ervaring met dit filiaal. De eerste keer werd ik al onvoldoende geholpen. Ik heb ze vervolgens een nieuwe kans gegeven, maar aan het einde van de dag werd ik gebeld met de mededeling dat ze alleen de accu hadden opgeladen. Daarbij kreeg ik ook nog de opmerking dat ik “niet zulke kleine stukjes moest rijden”. Met deze benadering voelde ik mij niet serieus genomen als klant. Inmiddels ben ik bij een ander filiaal geweest in amsterdam zuidoost en daar ben ik juist uitstekend geholpen. Het verschil was groot. Voor mij reden genoeg om hier niet meer terug te komen.
- Merlijn Sevenster
Geweldig geholpen. Snelle service, non nonsens en vriendelijk. Dank Jeremy!
- Nedri Yuseinov
Dit is de meest incompetente service die ik ooit heb gezien. In plaats van het te repareren, maken ze het alleen maar kapot en vragen ze vervolgens geld.























