“Super fijn bedrijf eerlijk waar soms c wel is menings verschil maar goed dat heb je bij iets minder erkende bedrijfen ook services kwa werkplaats en verkopers een dikke 9 echt waar eij nu vijf jaar zelf een ford en wil niks anders meer wordt goed overleg gedaan altijd kortom alles tof geregeld en eerlijkheid zij zeggen klant is koning bij ons een.blije klant is een blije samenwerking”
Melvin L.