“Al ruim 16 jaar een zeer tevreden KIA-rijder. Van een benzine Sportage naar een hybride Niro en nu de elektrische KIA EV3 Gt-Plusline 81,4Kwh gekocht. Na lang wikken en wegen, proefrijden in diverse merken besloten bij de KIA te blijven. Naast de keuze op de geweldige KIA EV3, is er ook het vertrouwen in de fantastische service van de dealer Zeeuw & Zeeuw Zoetermeer. Op een vakkundige wijze geholpen door adviseur Sohaib Mezlay. De 5 sterren zijn meer dan verdiend. Blij en met een glimlach op mijn gezicht weggereden in mijn nieuwe bolide. Bedankt allemaal.”
Aad Z.
