“Ik heb hier altijd een goede ervaring gehad met de medewerkers. Bij dit filiaal in Almere gaat alles echt heel goed en professioneel. Ook vandaag liep ik zonder afspraak binnen en werd ik direct geholpen. Mijn auto werd meteen nagekeken vanwege een kapot display. Dit wordt morgen al op korte termijn vervangen. De medewerker heeft echt zijn uiterste best voor mij gedaan. Dat waardeer ik enorm. Super bedankt, team Kia, en tot morgen!”
Roël G.