“We waren op zoek naar een auto met een hogere instap en dan ook gekozen om over te gaan naar electrisch. We kwamen uit op een EV6 en wilde graag een donker blauwe. Het contact vooraf was prima, afspraak voor bezoek gemaakt. Ontvangst prima en wat ons vooral beviel was de relaxte sfeer. Auto stond klaar en we kregen alle vrijheid. Door mijn postuur paste de auto niet zoals verwacht. Heel ruim de tijd daarvoor gekregen en de verkoopadviseur had er alle begrip voor. Als we wilde mochten we desnoods nog wel een stukje rijden om even een indruk te krijgen. Erg netjes, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt, omdat o.i. dit niet goed voelt om zomaar even rondjes te rijden, wetende dat het hem niet wordt. Daarna nog even koffie gehad en in de showroom nog even gekeken naar wat meer SUV modellen. We waren eigenlijk nog even te verliefd op de EV6 model. Even verwerken dat we daar toch iets "te oud" voor worden. Een fantastisch mooie auto en voor zover wij hebben ervaren een fijn bedrijf, geen druk.”
Marinus K.