“Ik ben al lang klant bij de Kooijman groep in Zeist, de medewerkers zijn vriendelijk en klantgericht, bij problemen met de auto kun je altijd terecht en als het nodig is, wordt je snel geholpen, kortom een prettige garage ook het hoofd van de garage de heer van de Pol is altijd bereikbaar bij vragen en technische problemen. Ben altijd geweldig goed geholpen.”
Wim K.